生き抜くための写真集
 
人は 何の為に 生きているのか ?
 



2012年3月を表示

嵯峨野の「小倉池の紅葉」♪


嵯峨野を散策すると 小さな「小倉池」と出会える ♪

小さな池だが しっとりとした落ち着きのある池である ♪

周囲の景観に溶け込み 素敵な紅葉でしたよ ♪ 


"Colored leaves of the Ogura Pond" of Sagano ♪

I can meet small "Ogura pond" when I take a walk through Sagano ♪

It is a small pond, but is a pond with the quiet presence of mind ♪

It was the colored leaves which I adapted myself to neighboring scenes, and were wonderful ♪


「自分が何の為に生きているか」を知りたい人は←ここをクリックしてね ♪


画像掲示板に投稿したい人は←ここをクリックしてね ♪

私にメールしたい人は←ここをクリックしてね ♪



2012年3月26日(月)18:06 | トラックバック(0) | コメント(0) | 素晴らしい出会い 18 | 管理

冬にしか 見られないもの ♪


雪の上に どんな 動物が 足跡を付けるのかな ♪

夜中に 食べ物を求めて 遊びに 着ているのかな ♪

冬の雪の厳しい中でも 元気に生きて欲しいね  ♪


The thing which is seen only in winter ♪

What kind of animal attaches a footprint on snow? ♪

Do you wear it to play for food at midnight? ♪

Of the winter snow want to live well while is severe ♪


おかしの写真集を見たい人は←ここをクリックしてね ♪


「自分が何の為に生きているか」を知りたい人は←ここをクリックしてね ♪


画像掲示板に投稿したい人は←ここをクリックしてね ♪

私にメールしたい人は←ここをクリックしてね ♪




夜の生態を見たいですよ !



2012年3月18日(日)21:10 | トラックバック(0) | コメント(0) | 素晴らしい出会い 18 | 管理

一言願い地蔵 ♪


願い事を叶えるか 少し 首を傾げて 考えている地蔵さんです ♪

欲張らないで 一つだけ 願い事をしてね ♪

ここは 京都の六角堂の敷地に有りますよ ♪


Request for word guardian deity of children ♪

That you grant a wish is the guardian deity of children which I look puzzled a little and

think about ♪

Only one do a wish without being greedy ♪

It is on the site of the hexagon temple of Kyoto here ♪


おかしの写真集を見たい人は←ここをクリックしてね ♪


「自分が何の為に生きているか」を知りたい人は←ここをクリックしてね ♪


画像掲示板に投稿したい人は←ここをクリックしてね ♪

私にメールしたい人は←ここをクリックしてね ♪





カワユイ地蔵さんですよね ♪

是非 お越し下さいね ♪



2012年3月17日(土)21:37 | トラックバック(0) | コメント(0) | 素晴らしい出会い 18 | 管理

スキー場も 宝石に見えるね ♪


札幌市の中心部から 車で30分で着く 「フッズ」スキー場です ♪

563mの頂上からの滑走は 子供から 大人まで 楽しめます ♪

夜間スキーの明かりは 宝石の山に見えますね ♪


The skiing area looks like a jewel, too ♪

It is "fu's" skiing area to arrive at from the center of Sapporo-shi by car in 30 minutes ♪

I can enjoy the run from the top of 563m from a child to an adult ♪

The light of the ski looks like the heap of jewels by night ♪


おかしの写真集を見たい人は←ここをクリックしてね ♪


「自分が何の為に生きているか」を知りたい人は←ここをクリックしてね ♪


画像掲示板に投稿したい人は←ここをクリックしてね ♪

私にメールしたい人は←ここをクリックしてね ♪




こんなに 遠くから 撮っていますよ ♪




ここのスキー場だけが 浮かんで見えますね ♪



2012年3月16日(金)20:42 | トラックバック(0) | コメント(0) | 素晴らしい出会い 18 | 管理

コーヒーではなく テーブルを見てね ♪


人間国宝の「黒田辰秋」の一枚板のテーブルとベンチがある「進々堂」 ♪

「辰秋」の作った物の中では 一番好きだと言う人も居る ♪

黒光りしていて 今もって 存在感をアピールしていますね ♪


Watch a table not coffee ♪

"shinshindo" with a table and the bench of the board of "Tatsuaki Kuroda" of the living national treasure ♪

There is the person saying that I like it in the thing which I made of "the dragon autumn" most ♪

I shine black and I stand now and appeal to you for presence ♪


おかしの写真集を見たい人は←ここをクリックしてね ♪


「自分が何の為に生きているか」を知りたい人は←ここをクリックしてね ♪


画像掲示板に投稿したい人は←ここをクリックしてね ♪

私にメールしたい人は←ここをクリックしてね ♪




この存在感のあるテーブルに 見ず知らずの人たちが集う ♪




この店は このテーブルで もっている ♪




京都大学の傍にある「進々堂」の全体 ♪




「パン作りを通して 神と人とに奉仕する」との事で開業した ♪

人間国宝の「黒田辰秋」の作品に触れられるCAFEですよ ♪

黒澤 明の「王様の椅子」も作っていますね ♪



2012年3月15日(木)21:08 | トラックバック(0) | コメント(0) | 素晴らしい出会い 18 | 管理


(2/5ページ)
最初 1 >2< 3 4 5 最後